SE

PERSONVERNPOLICY

Vår policy

Vi är mycket engagerade i att skydda dig och din personliga information. Denna deklaration är skriven på norska och baseras på gällande lagstiftning i Norge.

Vilken typ av information samlar vi in?


CV och söknad.
Vi samlar in information från registreringen av din CV-profil och de uppdateringar du gör via «min sida». När du söker en tjänst eller registrerar dig genom att dra och släppa ditt CV, skannas dokumentet för kvalifikationer och erfarenheter, detta sammanfattas på «min sida».

Korrespondens.
Vi kan lagra e-postkorrespondens, referat från telefonsamtal med dig och eventuella referenser, samt sms i våra system.

Vad du gör på vår webbplats, och information du uppger.
Vi samlar in innehåll och annan information under dina besök på webbplatsen och när du använder tjänsterna, inklusive när du skapar ett konto eller skickar meddelanden till oss via kontaktformulär eller kontaktar oss via e-post eller telefon. Vi samlar också in information om hur du använder våra webbplatser och tjänster, till exempel vilka typer av innehåll du läser, hur länge och hur ofta du är inne på våra webbplatser.

Enhetsinformation.
Vi samlar in information från eller om de enheter du använder för att komma åt våra webbplatser och tjänster. Det innebär att vi till exempel kan se om du besöker vår webbplats från en mobiltelefon, en surfplatta eller en dator. Vi kan även se vilken webbläsare du använder, ditt språk och din tidszon.

Informationskapslar, så kallade «cookies» eller «kakor».
Vi använder informationskapslar, eller cookies / kakor, och liknande teknik. Informationskapslar (cookies) är små temporära filer som lagras på din enhet när du besöker vår webbplats. De bidrar till att du får en bättre användarupplevelse genom att ta hand om nyckelinformation om dina preferenser. Informationskapslar kan innehålla information om din plats, de val du gjort på webbplatsen och annan information som används för statistiska ändamål. Du kan själv bestämma om du vill acceptera eller neka samtycke till lagring av informationskapslar (cookies). Du kan administrera detta i din webbläsare.

 

Hur använder vi informationen?

Bemanning och rekrytering.
Vi använder den information du ger oss för att få en helhetsbild av din kompetens, erfarenhet, intressen och din tillgänglighet inom relevanta ämnesområden, befattningar eller miljöer. Vi bedömer om du är relevant för nuvarande och framtida tjänster som vi skall bemanna eller rekrytera till för våra kunder.

Förmedlar, förbättrar och utvecklar tjänster.
Vi kan anpassa innehållet efter vad du visar intresse för på våra webbplatser och ge dig förslag på innehåll. Vi genomför undersökningar och studier, testar funktioner under utveckling och analyserar den information vi har, för att utvärdera och förbättra din upplevelse av vår webbplats och de tjänster vi erbjuder.

Kommunisera med dig.
Vi använder informationen vi har för att kontakta dig angående tjänster som kan vara aktuella för dig, för att svara dig när du kontaktar oss eller för att skicka dig tips och råd.

Vi använder även dina uppgifter för att skicka marknadsföring till dig via e-post när du har begärt om detta – genom att anmäla dig till nyhetsbrev, ladda ner e-böcker eller annan information.

Främja trygghet och säkerhet.
Vi använder informationen vi har för att verifiera konton och aktivitet, och för att främja trygghet och säkerhet inom och utanför våra tjänster. Detta gör vi till exempel genom att utreda misstänkt aktivitet eller brott mot våra villkor eller riktlinjer. Vi arbetar medvetet för att skydda ditt konto med hjälp av teknik, automatisering, kryptering och maskininlärning.

Vi använder dina personuppgifter för att skicka marknadsföring till dig via e-post när du har begärt om detta – genom att kryssa i det aktuella kontaktformuläret. Du kan när som helst avbryta prenumeration från framtida marknadsföring.

Automatiserade beslut.
Den information du delar med oss ​​kan användas för att fatta automatiserade beslut. Ett exempel på detta kan vara matchning. Det innebär att vi bedömer dina kvalifikationer mot en ledig tjänst.

 

Hur delas informationen?

Kunder.
Vi överför nödvändig information till kunder eller företag, när du har gett ditt samtycke till detta. Det kan vara när du söker tjänster, eller efter att vi har kontaktat dig angående en ledig tjänst.

Dela med tredjepartsleverantörer.
Vi arbetar med andra företag och personer som utför uppgifter på våra vägnar. Till exempel levererar de marknadsföringstjänster när du ber om detta. I den utsträckning det är nödvändigt för att utföra uppgifterna, kommer de att ha tillgång till din information.

 

Överför vi dina personuppgifter till länder utanför EU/EES?

Dina personuppgifter kan överföras till och behandlas i ett eller flera andra länder, inom eller utanför EU/EES. Vi överför endast information om dig till länder utanför EU/EES som EU- kommissionen anser ger dig en tillräcklig skyddsnivå, eller där de har implementerat lämpliga säkerhetsåtgärder för att säkerställa din integritet.

 

Hur kan jag komma åt, hantera eller radera information om mig själv?

Om du vill ha tillgång till och en kopia av de uppgifter vi har om dig, eller om du har frågor, önskar rättelse, radering eller har synpunkter på vår behandling av dina personuppgifter, kan du kontakta din kontaktperson hos oss eller sända oss ett mail till personvern@toptemp.no.

Du kan själv hantera vilken typ av innehåll och information du har registrerat hos oss på «min sida». Om du vill radera äldre dokument som du har laddat upp kan du sända oss ett mail till personvern@toptemp.no.

Vi lagrar information så länge som det är nödvändigt för att leverera produkter och tjänster till dig, och upp till 48 månader efter att du senast varit inloggad på «min sida».

Du kan när som helst ta bort ditt konto. Detta görs genom att skicka ett mail till oss på personvern@toptemp.no. Om du vill återkalla ditt samtycke, gör du det genom att radera din profil. Om du inte vill ta bort ditt konto, men vill inaktivera det, kan du ställa din status som "inaktiv".

Du har rätt att klaga på vår behandling av dina personuppgifter till de lokala datatillsynsmyndigheterna.

 

Hur hanterar vi juridiska förfrågningar eller förebygger missbruk?

Vi kan använda, spara och dela din information som svar på en juridisk begäran om vi i god tro antar att lagen kräver att vi gör det. Vi kan också behålla information om konton som har inaktiverats för att ha brutit mot våra villkor, under en viss tid för att förhindra upprepade missbruk eller andra överträdelser av våra villkor och riktlinjer.

 

Hur ger vi dig besked om ändringar i dessa riktlinjer?

Vi meddelar dig innan vi gör ändringar i dessa riktlinjer, och vi ger dig möjlighet att granska och kommentera de korrigerade riktlinjerna innan du fortsätter att använda våra tjänster.

 

Hur du kontaktar oss med frågor om integritet.

Har du frågor? Kontakta vår personuppgiftsansvarige på personvern@toptemp.no, telefon 23 36 55 00 eller per brev:

Amesto Top temp AS
Org.nr. 994600613
Strandgata 19
0152 OSLO

 

 

 

Du kan lita på oss.

Vi är experter på att vara arbetsgivare och vi tar detta ansvar på största allvar. Det förtroende vi får från våra kunder och medarbetare är något vi värdesätter
mycket högt, och för att upprätthålla detta förtroende arbetar vi kontinuerligt med att säkerställa och värna om deras säkerhet.
Våra system är uppdaterade, effektiva och kompatibla. Systemen säkerställer bland annat att vi inte levererar kandidater som inte har de som krävs
kvalifikationer och certifikat, och två gånger per år granskas vi för kvalitet, miljö och förmåga att driva ett seriöst och kompetent bemanningsföretag – genom Revised Employer, ISO 9001 och ISO 14001. Vi är en transparent partner, och bjuder dig gärna till kom igen revis jon - vår dörr är alltid öppen!
Vi anställer personer med rätt kompetens, utvecklar våra medarbetare, underlättar professionell påfyllning och arbetar systematiskt med kultur och
arbetsmiljö. Vi är stolta över att kunna leverera kvalificerad personal, som är minst lika väl i en arbetsrelation med oss ​​som om de vore
jobbat hårt för dig.
På ett sätt ser vi oss själva som en del av dig. Och då kan bara det bästa förväntas!

GDPR

Din integritet är viktig för oss.


Vi är mycket engagerade i att skydda dig och din personliga information. Du kan läsa mer om vår integritetspolicy här:

 

 

 

REVIDERAD ARBETSGIVARE

Vi är stolta över att vara ett RA-företag.


Ett kvalitetsstämpel för bemanningsföretag. För att vara en granskad arbetsgivare måste företaget vara medlem i NHO Service og Handel, vara registrerat hos den norska Arbeidstilsynet och vara organiserat som ett norskt aktiebolag. Du kan läsa mer om detta här:

 

ISO CERTIFIERAD

Vi är ISO 9001 och ISO 14001 certifierade.


Vad betyder det här? ISO 9001 ger receptet för hur organisationer i alla lägen ska kunna erbjuda produkter och tjänster som uppfyller de kvalitetskrav som kunderna förväntar sig. Standarden säger något om hur man leder processer och blir effektivare i det man gör. ISO 14001 är världens mest erkända standard för miljöledning. Den fokuserar på hur du kan minska företagets påverkan på miljön.